środa, 4 lipca 2012

Rozdział 2 .

Chciał mi coś powiedzieć ... Widocznie stchórzył , bo popatrzył mi słodko w oczy . Patrzył tak przez chwile po czym zbliżył się bardziej i zaczął całować mnie namiętnie.Chciałam go odepchnąć, ale nie mogłam było to przyjemnie. Całuje mnie popularny chłopak , za którym wzdychają wszystkie laski. Po chwili przestał , bo w oddali było słychać krzyczącego Lucasa  na dodatek jeszcze mnie woła . Musiałam udać się w jego kierunku.
- Dlaczego się drzesz pasztecie ? - spytałam go ciekawa .
- Bo nie wiedziałem gdzie jesteś . - odparł
Ledwo go zrozumiałam .Przecież oczywiście nawalił się z innymi . Pociągnęłam go za rękę do domu . Pożgałam się z Jakem  i weszłam do domu z Lu . Kazałam mu iść spać , bo jak rodzice go zobaczą to będzie miał nie wielkie problemy. Poszłam do łazienki , umyłam się i przebrałam w pidżamę . Usiadłam przy swoim laptopie i włączyłam gg . Była dostępna Olivia , ale nie chciałam do niej pisać i opowiadać o tym że właśnie z nim się całowałam . Wolałam zostawić to w tajemnicy. Zrobiłam się senna. Ziewałam jak smok.Nie wytrzymałam i położyłam się spać . Zapomniałam wyłączyć laptopa. Wstałam o 8 rano w sumie obudził mnie ból głowy. Stwierdzam kaca , ale podejrzewam że Lucas ma większego. Zeszłam na dół do kuchni .Usiadłam na blacie i napiłam się soku . Włączyłam radio leciała piosenka Biebera "Boyfriend" . Przyszedł Lucas . Podszedł do lodówki i powiedział .
- Cześć , mała . Co tam ? - wziął mleko - Ale mnie łep napiepsza .
- Dziwisz się ? - uśmiechnęłam się do niego .
- No nie .
W tym momencie zadzwonił dzwonek .Mój brat poszedł otworzyć . W drzwiach stał Oliver z Chrisem , przynieśli "świeżą dostawę marych" jak ja to mówię .Oczywiście mój braciszek zaprosił kolegów do kuchni . Podeszli do mnie i obydwaj dali mi buziaka w policzek . Co tak każdego zbiera na całowanie mnie . Usiedli na krzesłach i palili z moim bratem. W pewnym momencie na podjazd wjechał samochód.Tak to byli rodzice, chłopaki wyszli przez okno nie zauważeni. Rodzicom powiedziałam że Lu wyszedł z kolegami. w sumie to nie lubiłam z nimii rozmawiać więc musiałam wyjść. Poszłam na górę , ogarnęłam się i zeszłam na dół . Wzięłam swojego psa Riverlu .Wszyłam z domu , chodziłam bez celu po parku. Usiadłam na ławce . Zobaczyłam w oddali Jake . Chciałam go ignorować , niestety zobaczył mnie . Usiadł obok mnie .
- Chce z tobą pogadać o wczorajszym - patrzy na nią .
- A ja nie chce, pewnie chcesz mi powiedzieć że to tylko dla tego że byłeś pijany .
- Nie . To było ....- zaciął się
- To było co ? - próbowałam to z niego wydusić .
- Bo po prostu nie umiem się wysłowić , jak zauważyłaś .- nie wiedział co mówić dalej - nikt praktycznie nie wie o mnie wszystkiego .
- Ale co to wszystko ma związek zemną co ? - popatrzyłam zdziwiona .
- To że .....

--------------------------------------------------------
Koniec części drugiej . Dziękuje za miłe komentarze. Postaram się zaskakiwać was
w następnych częściach . Wydaje mi się że ta nie będzie za ciekawa .
Dziękuje też dla mojej koleżanki Klaudii za natchnieni . : )
Do zobaczenia w nest poście .


12 komentarzy:

  1. Fajnie piszesz i ciekawie się to wszystko zapowiada. Mam tylko dwie malutkie uwagi ;)
    1. Nie zawsze odmieniasz imiona
    2. Znaki interunkcyjne. Prze kropką, przecinkiem itd. nie stawia się spacji, dopiero po nich. Trochę ciężej się przez to czyta ;)
    Przepraszam, ale po prostu zawsze szczerzę piszę, jeśli coś nie do końca jest "tak". :) Wybacz...
    Ogółem blog naprawdę niezły i cała historia może być ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa, oraz za uwagi. Staram się to zmienić, ale weszło mi to jakoś w styl pisania.

      Usuń
  2. Hej;) pisz jak najszybciej! Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału;> Mam nadzieję, że będzie dłuższy niż poprzednie:] Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, postaram się, ale są krótkie tak żeby mogła je uciąć.

      Usuń
  3. Widzę że malutkie błędy językowe się wkradły : ) Tak jak już ktoś napisał, przyjemniej się czyta gdy nie stawiasz spacji przez kropką, przecinkiem itp. Czekam na dalsze części i mam nadzieje że historia mnie zaciekawi C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno cię zaciekawi i dziękuje za uwagi.

      Usuń
  4. Mogę znać czcionkę którą piszesz np " Rozdział 2 " :D ?

    OdpowiedzUsuń
  5. jea, jest drugi i znowu mi się strasznie spodobał ^^
    czekam na nexta, nie mogę się doczekać ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Łuhu jest drugi! xd
    I znowu w takim momencie nooo! :|
    Czyżby Jake się zakochał ? ^^
    Łejtam na nexta ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety w taki momencie , tylko się na mnie nie obrażaj co? A tego to ci nie powiem... Pewnie jeszcze dziś się pojawi ; )

      Usuń