wtorek, 3 lipca 2012

Wprowadzenie .

Dzień wcześniej .
Wczoraj było zakończenie roku . Och , nareszcie wakacje . Z jednej strony się ciesze a z drugiej strony ryczałam jak bóbr , cieszy mnie to że chociaż moja ekipa mnie nie zostawi . No ale jak każde zakończenie trzeba było się pożegnać ze swoją dotychczasową klasą . Nasz drogi się rozeszły . Po tej uroczystości wróciłam do domu , nie chciałam nic robić . Siedziałam tylko na facebooku i oglądałam wspólne zdjęcia w komputerze . Wspominałam te wspaniałe chwile .Było mi bardzo smutno , jedynie co Olivia i Lucas mnie pocieszali . Około 19 cała zapłakana zasnęłam .

Dziś rano
Obudził mnie dźwięk sms'a . Wzięłam telefon do ręki i zrobiłam zdziwioną minę . Dostałam go od Jake . Napisał " Dziś o 15 w naszym miejscy spotkań , przyjdź z Olivią i Rosalie" . Zaciekawiona ubrałam się i weszłam na facebooka wcale nie byłam zdziwiona bo nikt nie był dostępny była 10 rano .Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi . To była Olivia . Otworzyłam jej drzwi i zaprosiłam do środka .Oczywiście musiałam jej powiedzieć o esie od Jake .
- Zagaduj kto do mnie napisał ? - popatrzyłam na nią
- No niech zgadnę Oliver . - odpowiedziała.
- Nie! - krzyknęłam - To Jake. Prosił żebyśmy przyszły z Rosalie nad rzekę . Jestem ciekawa o co mu tak naprawdę chodziło .
- Mnie też to ciekawi - zamyśliła się - Dobra no to chodź po Ros ..
Zgodziłam się i poszłyśmy natychmiast po nią .Na dworze było upalnie .Nałożyłam swoje okulary przeciwsłoneczne . Szłyśmy dosłownie dziesięć minut .Rosalie mieszkała na drugim końcu parku .Doszłyśmy i zapukałyśmy . Otworzyła nam .
- Ros chodź z nam nad rzekę . Teraz ..- Powiedziałam
- Okey , daj założyć buty . - Powiedziała i je nałożyła .
Szliśmy na środkiem ulicy . Właściwie to samochodów było mało , wyglądało to jakby całe miasto  umarło .Byłyśmy nie daleko . Oczywiście nic nie powiedziałyśmy dla Rosalie ,bo same nic nie wiedziałyśmy .Doszliśmy do za krętu ......

-------------
No okey macie na razie tyle , rozdziały będą dłuższe,
mam nadziej że będzie ktoś to czytał .




3 komentarze:

  1. Fajnie się zaczyna ;DD
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się fajnie ;)
    Czekam na rozdział ;P
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe co chce Jake...
    Nie mam zielone go pojęcia :|
    Dodaj szybko następny bo padnę z ciekawości xd
    Na serio zaczyna się zajebiaszczo xd
    Łejtam na nexta ;3

    OdpowiedzUsuń