sobota, 7 lipca 2012

Rodział 5.

- O tym - popatrzył mi w oczy i złapał za rękę- Alice... Chcesz zostać moją dziewczyną ?
- E...- zacięłam się i po policzkach spłynęły mi łzy- Tak chce.
- To świetnie- uciszył się i mocno przytulił mnie do siebie.- Kocham Cię Alice.
Wtuliłam się w niego. Spojrzałam mu w oczy i zaczęliśmy się namiętnie całować. Od zawsze kochałam tego gościa. Miał błękitne oczy i ciemne włosy. Po za tym był skejtem, sama tez obecnie jestem więc się ciesze. Po jakiś piętnastu minutach takiego całowania. Odsunęłam się od niego.
- Bardzo Cię kocham.- popatrzyłam mu w oczy.
- Ja ciebie też- złapał mnie za rękę i szliśmy w kierunku mego domu.
- Mogę się ciebie coś zapytać ? - ciekawa
- Jasne możesz pytać o wszystko co chcesz.
- Tak właściwie, to za co mnie kochasz?- zarumieniłam się nieśmiało.
- Za twoje oczy, poczucie humoru które zawsze okazujesz.- spojrzał na mnie
- Dobrze wiedzieć.
Chodziliśmy sobie tak po całym naszym osiedlu. Rozmawialiśmy, cały czas się szczerzyłam, nie kończyły się nam tematy. Śmiałam się z jego żartów z tych głupich też. Obgadałam z nim wszystkich przyjaciół. Była mi z nim naprawdę dobrze. Widziałam, że ta sielanka nie będzie trwała długo. Miałam przeczucie, że na pewno coś się stania. Zawsze miałam głupie szczęście. Gdy w końcu stwierdziłam że muszę się zwijać była godzina dwudziesta druga . Musiałam iść, przecież w domu byli moi rodzice. Stanęliśmy pod moim domem . On przytulił mnie i pocałował . Pomachałam mu na pożegnanie i weszłam do domu. Poleciałam na górę bardzo radosna, ale to rwało tylko chwile. Weszłam na gg, żeby opowiedzieć wszystko dla Olivii. To co ona mi wysłała było straszne. Na zdjęciach z dzisiejszego tanka był Rosalie i Jake. Na dodatek całowali się i obściskiwali. Dlaczego byłam taka głupia. Po co ja mu w ogóle uwierzyłam, co za dupek i pieprzona świnia. Nie nienawidzę go. Nie odpisałam już dla Olivii. Wysłałam esemesa do Jake " nienawidzę cie i nie chce cie znać. Jak mogłeś mi to zrobić.? z nami koniec!" i rzuciłam telefonem o ścianę. Rozpłakałam się głośno. Przyszedł do mnie mój brat. Zobaczył że płacze i przytulił mnie do siebie. Pewnie chciał żebym mu wszystko powiedziała, ale przez dłuższy czas milczałam. Nie mogłam mu powiedzieć, o jego najlepszym przyjacielu. Niestety . Lu się odezwał i zapytał .
- Co się stało?- tuli mnie mocno do siebie.
- Dlaczego, ten świat jest dla mnie taki zły.- wtuliłam się w niego- Jak ja mogłam wierzyć w te słówka.
- Powiedz mi o co chodzi.- popatrzył mi w oczy.
- Lu dlaczego....- nie mogłam z siebie tego wydusić.

Hazza: Czytam, czytam, czytam
Zeyn: znowu pierdzieli smuty. ja już nie wiem.

------------------------------------------------------------------
Jak widzicie , tyle udało mi się stworzyć. Dziękuje za miłe komentarze.
Mam dylemat czy nie skończyć z tym opowiadaniem i pisać o 1d.
W domu mam 3 zeszyty opowiadań o nich. Pomocy !

13 komentarzy:

  1. Pisz dalej to opowiadanie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdziała fajny ;))
    Nie kończ tego ;P ale zacząć możesz następne ;D
    Pozdrawiam,
    M.

    Zapraszam o mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie wiem czy będę miała czas na następne.

      Usuń
  3. nie koń opowiadańa jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny rozdział, pisz szybko następny :)
    nie kończ tego, po prostu prowadź dwa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kończ to ;) mi się podoba, a zawsze możesz pisać dwa. generalnie nie radze najpierw skończ jedno potem zacznij drugie. dlaczego? bo mnie to osobiście zraża nie wiem za co mam się brać. serioo ;) co do opowiadania to skończ bo bardzo fajne :D

    zapraszam także do mnie, nie o 1D ale także dla nastolatków, miłość, zwidy i takie tam:
    www.zakleta-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, na początku myślałam że sie pomyliłaś, ale ty chyba nie wiesz że się pisze Zayn a nie tak jak ty "Zeyn".
    Lepiej bedzie jak bedziesz pisac nowe bo tego jakoś nie trawie. Ale nie rzucaj pisania.
    xoxo Olivia.
    Zajrzyjcie na mojego bloga www.olivia1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedna Alice. Od nie dawna jest z Jakiem, a ten już całuję się z inną.
    Heh ten gif mnie rozwalił xd
    Serio pisze się "Zayn". Ale wiesz, każdy mógł się pomylić ^^
    Łejtam na nexta ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, od niedawna prowadzę z przyjaciółkami bloga http://hard-bland-sensitive.blogspot.com/ i byłoby nam bardzo miło gdybyś zajrzała i wyraziła swoją opinię na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisz to , pisz to ! .
    Ale nowe też możesz . ; pp

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam opowiadania o one directioon ;3

    +zapraszam do siebie na rozdział 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny rozdział;d współczuje dziewczynie..biedna Alice..Ale mam nadzieje, że wreszcie kogoś pozna wartego jej uwagi;d

    http://urealizbe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń