czwartek, 5 lipca 2012

Rozdział 3.

- To że...- zaciął się ponownie- Cie kocham.
- Ale,co, jak ? - zdziwiłam się.
- No po prostu kocham cie-popatrzył mi w tęczówki.
Przez duszy czas nie mogłam nic z siebie wydusić. Byłam strasznie zaskoczona tym, że to właśnie ja, ale z drugiej strony to nie mogę z nim przecież być. Co ja powiem Olivii. To ona kocha się w nim od pierwszej klasy gimnazjum. Może i do siebie nie pasują, ale to teraz będzie moja wina, boje się.Co będzie jak zepsuje z tym moją przyjaźń z nią."Co mam robić?" pytałam się swojej podświadomości.
- Alice, odezwiesz się do mnie czy nie?- nagle usłyszałam jego głos.
- Tak, odezwę. -spojrzałam na niego smutno- ale wiesz, że nie możemy być razem ?
- Dlaczego?- spojrzał na mnie z wyraźnym smutkiem w oczach.
- Dla tego, że nie zrobię przykrości swojej przyjaciółce.- rozpłakałam się.
- Nic nie rozumiem z tego. - przytulił się do mnie.
- Olivia, ona od zawsze się w tobie .. ech.- nie mogłam wydusić już nic więcej, bo płakałam jak bóbr.
- Kocha się we mnie? W sumie to to nie ma znaczenia.- przytulił mnie jeszcze mocniej do siebie.- Bo ja jej nie. Po prostu nikt o tym nie wiedział nawet twój brat, o tym że kocham się w tobie.
- Jak ja jej to powiem? - wtuliłam się w niego.
- Coś wymyślisz przecież jesteś w tym dobra.- popatrzył mi głęboko w oczy.
- Muszę to wszystko przemyśleć.- otarłam łzy z policzka.
- Dobrze.
Wstałam i spojrzałam na niego. Wsadziłam słuchawki do uszu. Jak to zawsze ja słuchałam najsmutniejszej piosenki przy, której zawsze płacze i tym razem też tak było.Nie wiedziałam co mam z tym wszystkim zrobić. Widziałam tylko, że muszę powiedzieć wszystko Olivii przecież jest moją przyjaciółką od podstawówki. Mam nadzieje że się na mnie nie obrazi i mi pomoże. Doszłam do domu, weszłam tak aby nikt nie mógł zobaczyć moich łez. Weszłam do pokoju, zamknęłam na klucz. Położyłam na łóżku i zaczęłam płakać.Nagle usłyszałam dźwięk pukania do drzwi. Spojrzałam na nie i krzyknęłam.
- Kto tam?
- To ja Olivia. Wpuścisz mnie.
- Tak.
Wstałam i podeszłam do drzwi. Otworzyłam jej i położyłam się na łóżku. Dalej płakałam. Ona tylko się na mnie spoglądała, nic nie mówiła. Po jakiś dziesięciu minutach zapytała.
- Co się stało misiu? - usiadła obok mnie i zaczęła głaskać mnie po plecach.
- To wszystko jego wina. - rozpłakałam się mocniej
- Kogo? - zdziwiona.
- Jak to kogo. - łzy spływały mi po policzkach- no ....

 Nail też nie wie co będzie dalej. Mi się podoba.

-------------------------------------------------------------------
Koniec części 3 :D  Zastanawiajcie się co będzie dalej.

Chcecie nowych bohaterów np. kogoś sławnego . Malika , Biebera. ?

11 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że Olivia się na nią nie wkurzy.
    Zajebisty ten ruchający się obrazek! ^^
    Zresztą tak jak ten rozdział ;D
    Co do tych sławnych osób... sama nie wiem :|
    Hah na pewno ci bardzo tym pomogłam xd
    Łejtam na nexta ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże dziękuje ci :*
      Cieszę się że doceniłaś moją prace.
      Jesteś kochana.

      Usuń
    2. Przestań bo się zaczerwienie xd
      Każdy na moim miejscu postąpiłby podobnie bo na seeerio to opowiadanie jest zajebiste ^^

      Usuń
    3. Cieszę się, że aż tak przykuło twoją uwagę.
      Tak wogle to cieszę się że to czytasz ;)

      Usuń
  2. Nie chcemy sławnych osób;) No przynajmniej nie ja. Jeżeli mieli by być nowi bohaterowie to niech to będą ludzie z szarej rzeczywistości tzn. otaczający nas na co dzień. A co do samego opowiadania to czekam na następny rozdział, bo czyta się bardzo dobrze, pomimo tych małych literówek itp. :)Czekam z niecierpliwością! Pisz jak najwięcej, najszybciej i na możliwie jak największym poziomie:P Trzymaj się koleżanko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dziękuje i z pewnością rozważę dodanie bohatera .

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba :)
    Tylko niech Olivia nie wybuchnie jak się dowie ;P
    Co do sławnych osób, to nie wiem jak dla mnie jest dobrze tak jak teraz ;)
    Pozdrawiam,
    M.

    A no i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.:) No dowiesz się jutro. Jasne że wpadnę.

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że Olivia zrozumie Alice i nie będzie na nią zła tylko będzie szczęśliwa jej szczęściem ^^
    Dodaj szybko następny, bo strasznie mi się podoba :D
    Co do sław, to nie wiem. Wybierz jak uważasz najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh zobaczycie jutro. No muszę się zastanowić.

      Usuń
  5. To mój ulubiony rozdział ;* Wszystko jest takie piękne.. Czekam na następny!

    OdpowiedzUsuń